Pripravljeni? Do e-računa vas ločijo le trije koraki.
Popolnoma prilagojen vašim procesom – od enostavne spletne uporabe do brezhibne povezave z vašim računovodskim ERP sistemom.
1. Korak: Registracija v bizBox
Če želite pošiljati in prejemati e-račune ter druge e-dokumente, je prvi korak registracija.
2. Korak: Izberite način, ki vam najbolj ustreza
Odločite se za način pošiljanja, ki najbolj ustreza vašemu delu – e-račune in druge elektronske dokumente lahko enostavno pošiljate iz vašega računovodskega programa ali prek naše spletne aplikacije.
Spletna aplikacija
Izdajajte, prejemajte in potrjujte e-račune kar na spletu – popolna rešitev za tiste, ki bi sicer račune izdajali brez programa.
Znotraj računovodskega sistema
bizBox se povezuje z več kot 68 ERP programskimi rešitvami, računovodskimi aplikacijami in DMS sistemi. Rešitev je prilagojena vašim potrebam.
3. Korak: Oddajte povpraševanje in izberite svoj paket
Po registraciji nadaljujete z oddajo povpraševanja. Na podlagi vaših potreb vam pripravimo ponudbo paketa, ki vam najbolj ustreza. Prejem je brezplačen, pošiljanje pa ugodno – cenejše kot tiskanje in pošta.






































