Pripravljeni? Do e-računa vas ločijo le trije koraki.

Popolnoma prilagojen vašim procesom – od enostavne spletne uporabe do brezhibne povezave z vašim računovodskim ERP sistemom.

1. Korak: Registracija v bizBox

Če želite pošiljati in prejemati e-račune ter druge e-dokumente, je prvi korak registracija.

2. Korak: Izberite način, ki vam najbolj ustreza

Odločite se za način pošiljanja, ki najbolj ustreza vašemu delu – e-račune in druge elektronske dokumente lahko enostavno pošiljate iz vašega računovodskega programa ali prek naše spletne aplikacije.

Spletna aplikacija

Izdajajte, prejemajte in potrjujte e-račune kar na spletu – popolna rešitev za tiste, ki bi sicer račune izdajali brez programa.

Znotraj računovodskega sistema

bizBox se povezuje z več kot 68 ERP programskimi rešitvami, računovodskimi aplikacijami in DMS sistemi. Rešitev je prilagojena vašim potrebam.

3. Korak: Oddajte povpraševanje in izberite svoj paket

Po registraciji nadaljujete z oddajo povpraševanja. Na podlagi vaših potreb vam pripravimo ponudbo paketa, ki vam najbolj ustreza.
Prejem je brezplačen, pošiljanje pa ugodno – cenejše kot tiskanje in pošta.

Zaupa nam več kot 18.500 podjetij vseh velikosti in panog.