Avtomatizirajte nabavno verigo z EDI (RIP)

bizBox poenostavi elektronsko izmenjavo e-naročilnic, e-dobavnic, e-računov in drugih e-dokumentov v vašem nabavnem procesu. EDI izmenjava zagotavlja manj napak, več hitrosti, optimalne zaloge in brezhibno skladnost!

Največje EDI omrežje

Povežite svojo nabavno verigo z bizBox EDI

Zagotavlja brezhibno izmenjavo e-dokumentov z minimalnim ročnim delom ter maksimalno učinkovitostjo. Poenostavite procese in avtomatizirajte izmenjavo dokumentov za hitrejše, učinkovitejše in skladne poslovne odnose z vašimi partnerji.

Podpora za vse EDI standarde

bizBox EDI omogoča upravljanje nabavne verige z uporabo širokega nabora standardov, vključno z eSlog, EDIFACT, GS1 in UBL, kar zagotavlja skladnost in prilagodljivost vašega poslovanja.

Ena rešitev za vse vaše potrebe

Brez težav združite bizBox rešitve – spletno EDI aplikacijo, avtomatizirani EDI, integriran v vaš sistem, bančne kanale in varne e-poti. BizBox zagotavlja prilagodljivost in podporo, ki sta ključni za vaše poslovne procese.

Več kot 18.500 prejemnikov e-dokumentov

Z največjim dosegom v Sloveniji vam bizBox omogoča varno, zanesljivo in hitro izmenjavo e-dokumentov z vašimi poslovnimi partnerji in državnimi ustanovami.

Zanesljiva e-izmenjava za Slovenijo in EU

bizBox ponuja dostopno in zanesljivo EDI omrežje, ki je edino v Sloveniji povezano z globalnimi ponudniki, vključno s Hrvaško in drugimi evropskimi državami. Zagotavljamo popolno sledljivost in nadzor izmenjave dokumentov.

Takojšna uporaba

Spletna EDI aplikacija

bizBox WEB EDI omogoča podjetjem vključitev v nabavno verigo velikih sistemov in javnega sektorja brez dodatnih investicij v računovodske sisteme ali prilagoditve poslovanja.

Podpira vnos dokumentov, vključno s podatki o podjetju in artiklih, ključnih za izmenjavo podatkov, omogoča spreminjanje in potrjevanje dokumentov znotraj procesov nabavne verige ter zagotavlja varno izmenjavo podatkov znotraj bizBox omrežja in povezavo z drugimi omrežji.

bizBox webEDI
bizBox Avtomatizirani EDI

Integriran v vaš poslovni sistem

Avtomatizirani EDI

bizBox omogoča avtomatsko izmenjavo e-dokumentov med poslovnimi partnerji, ki se brezhibno poveže z vašimi obstoječimi poslovnimi rešitvami in procesi. Ne glede na industrijo – trgovina, proizvodnja, turizem, logistika ali farmacija – bizBox zagotavlja skladnost z EDI standardi.

Poleg tega omogoča prilagoditev vašim internim sistemom in poenostavi pretvorbo med različnimi formati e-dokumentov, kar vam prihrani čas in olajša digitalno poslovanje.

Ustvarjanje e-naročila

Priprava in odprema blaga

Potrditev naročila

Prejem in preverba dobave

Izdaja in obdelava e-računa

bizBox Od narocila do placila 1 scaled

Kontaktirajte našega svetovalca za elektronsko poslovanje

1
Anja Adlešič

Pogosto zastavljena vprašanja

EDI (Electronic Data Interchange) ali elektronska izmenjava podatkov pomeni avtomatsko pošiljanje in prejemanje poslovnih dokumentov med podjetji v elektronski obliki. Namesto papirnih dokumentov (npr. naročil, računov, dobavnic) podjetja podatke pošiljajo prek računalniških sistemov – hitro, varno in brez napak, ki nastajajo pri ročnem vnosu.

EDI se uporablja v mnogih panogah, kjer je veliko izmenjave dokumentov med podjetji. Najpogosteje ga srečamo v:

  • Trgovini in veleprodaji – npr. pri naročilih, dobavnicah in računih
  • Avtomobilski industriji – za usklajevanje proizvodnje in dobav
  • Zdravstvu in farmaciji – za naročanje zdravil, medicinskih pripomočkov
  • Logistiki in transportu – za spremljanje pošiljk, dostave, carinske postopke
  • Javni upravi – za oddajo eRačunov in drugih uradnih dokumentov

Najpogosteje uporabljeni EDI dokumenti so:

  • eNaročilo (ORDERS) – ko kupec naroči blago ali storitev
  • Potrdilo naročila (ORDRSP) – dobavitelj potrdi naročilo
  • Dobavnica (DESADV) – napoved o pošiljki
  • eRačun (INVOIC) – elektronski račun
  • Prevzemnica, vračilo blaga, obvestila o stanju zalog in drugi

Uvedba EDI poslovanja prinaša številne koristi:

    • Manj napak – ker ni ročnega prepisovanja
    • Prihranek časa in stroškov – dokumenti se izmenjajo v nekaj sekundah
    • Večja preglednost in sledljivost – vsak dokument ima svojo zgodovino
    • Boljše sodelovanje s poslovnimi partnerji
    • Priprava na digitalno prihodnost in zakonske zahteve (npr. eRačuni za javno upravo)

Za uspešno uvedbo EDI potrebujete:

Standardizirane formate

Podjetja morajo uporabljati enake "jezike", da si med seboj razumejo podatke. Najpogostejši formati so: EDIFACT, eSlog, XML, X12, EANCOM.

EDI programsko opremo

Oba partnerja potrebujeta ustrezno programsko rešitev, ki omogoča:

  • pretvorbo dokumentov v pravilno obliko
  • povezavo z drugimi programi (npr. ERP sistemi)
  • samodejno obdelavo podatkov

Zanesljivo povezavo

Za varen prenos dokumentov se uporabljajo posebna omrežja, kot je bizBox, ki skrbi, da dokumenti pridejo hitro, varno in brez izgubljenih informacij.

Ponujamo prilagodljive rešitve za EDI / RIP e-izmenjavo, primerne za podjetja vseh velikosti – od osnovne izmenjave dokumentov do napredne povezljivosti z informacijskimi sistemi.

Omogoča:

  • Enostavno integracijo z ERP sistemi preko bizBox konektorjev

  • Povezavo prek lokalnega ZZInet klienta

  • Uporabo spletnega bizBox portala za e-naročanje

S tem podjetja učinkovito upravljajo e-dokumente v sodelovanju s partnerji, državnimi organi, bankami in drugimi.