Najbolj povezana platforma za izmenjavo e-dokumentov v Sloveniji
Širok nabor naprednih orodij in tehnologij za avtomatizacijo, povezljivost in zakonsko skladno izmenjavo e-računov in drugih EDI dokumentov– doma in v tujini.
Kakovost, zakonska skladnost in odprtost sistema
Največja mreža podjetij za e-poslovanje v Sloveniji
Povezljivost s tujino in integracija z 68+ ERP sistemi
Vrhunska varnost in podpora uporabnikom
Modularna in prilagodljiva platforma
bizBox je zgrajen na standardih, ki omogočajo fleksibilno povezovanje in uporabo storitev v različnih kombinacijah – prilagojeno vašim potrebam.

Enostavna, povezana in prilagodljiva rešitev
- Spletna aplikacija – takojšen dostop do vseh bizBox funkcij preko spletnega mesta.
- Povezljivost in prilagodljivost – integracija z obstoječimi sistemi.
- Samostojna uporaba storitev – izmenjava e-dokumentov, EDI hramba in celostna eHramba.
Podpora poslovnim procesom med podjetji
- Celovita podpora poslovanju – e-računi, in ostali e-dokumenti, ki pokrivajo celotno nabavno verigo, vključno z logistiko.
- Napredni registri in matični podatki – ažurni imeniki več kot 18.500 podjetji in povezane podatkovne baze.
- Sledljivost in nadzor – pregled nad dokumenti, procesi in upravljanje poslovnih aktivnosti.
Ena prijava, popoln nadzor
bizBox omogoča enotno upravljanje pooblastil in dostopov do vseh storitev z eno prijavo.
Uporabniške pravice in vloge so jasno ločene med posamezniki in podjetji, kar zagotavlja varnost in prilagodljivost.
Preprosto, varno in povezano – kjerkoli in kadarkoli.
Podpora standardom
bizBox omogoča zanesljivo in varno izmenjavo e-dokumentov ne glede na vrsto partnerja ali način povezave.
- Podpora različnim načinom izmenjave – vaše poslovanje lahko nemoteno deluje prek AS2, AS4, WS, SFTP, OFTP2, FTPS, MQ sporočilnih vrst in drugih tehnologij.
- Brez zapletov pri povezovanju – različni standardi in zahteve partnerjev niso več ovira – bizBox prilagodi vaš e-dokument izbranemu standardu in načinu izmenjave.
- Podpora širokemu spektru standardov – bodite pripravljeni na poslovanje doma in v tujini, saj bizBox podpira dokumente za različna področja.
Varno EDI omrežje za izmenjavo e-dokumentov
bizBox EDI omogoča varno in verodostojno izmenjavo poslovnih dokumentov, kar zagotavlja nemoteno izvajanje nakupno prodajni procesov med podjetji.
Kot osnovna sporočilna infrastruktura poskrbi za zanesljivo dostavo e-dokumentov do prejemnika, ne glede na omrežje ali standard.
Odprta in povezljiva platforma
- Programska povezljivost – API vmesniki, spletne storitve, protokoli in omrežje.
- Povezljiv ekosistem – enotna povezava aplikacij in platform med bizBox partnerji.
- Spletni in programski vmesniki – neodvisni in prilagodljivi za različne ponudnike.
Fleksibilna povezljivost brez omejitev.
Varen in certificiran sistem za hrambo e-dokumentov
eHramba omogoča zakonsko skladno in certificirano elektronsko hrambo dokumentov.
eNabiralnik – enoten repozitorij za prejete in izdane elektronske dokumente, ki v povezavi z EDI zagotavlja celovit nadzor in sledljivost poslovanja.
Brezpapirno, varno in dostopno kadar koli.
Uporabniška izkušnja z bizBox: Enostavna, povezana in prilagodljiva rešitev
bizBox je tam, kjer ga potrebujete – vključen v vaše obstoječe procese in sisteme, brez prekinitev ali dodatnih zapletov. Preprosto deluje tam, kjer ga potrebujete, na način, ki vam najbolj ustreza.
bizBox lahko uporabljate preko:
- Spletne aplikacije, ki vam omogoča takojšen dostop do vseh bizBox funkcij brez potrebe po namestitvi programske opreme.
- V izbranem poslovnem sistemu preko enostavne integracija v vaš izbran računovodski sistem ali druge poslovne rešitve.
Podpora poslovnim procesom med podjetji
bizBox zagotavlja celovite storitve in okolja za izvajanje ter upravljanje poslovnih procesov med podjetji – od naročanja do logistike in dostave.
- Celovita podpora poslovanju – e-računi, in ostali e-dokumenti, ki pokrivajo celotno nabavno verigo, vključno z logistiko.
- Napredni registri in matični podatki – ažurni imeniki več kot 18.500 podjetji in povezane podatkovne baze.
- Sledljivost in nadzor – pregled nad dokumenti, procesi in upravljanje poslovnih aktivnosti.
Digitalizirano, avtomatizirano in nadzorovano poslovanje.
Ena prijava, popoln nadzor
bizBox omogoča enotno upravljanje pooblastil in dostopov do vseh storitev z eno prijavo. Uporabniške pravice in vloge so jasno ločene med posamezniki in podjetji, kar zagotavlja varnost in prilagodljivost.
- Centralizirano upravljanje dostopov – enostavno dodeljevanje pravic za uporabnike in podjetja.
- Večkanalna uporaba – dostop prek spletne aplikacije, mobilne aplikacije in API vmesnika.
- Prilagodljive vloge – različne ravni dostopa za boljši nadzor nad poslovanjem
Preprosto, varno in povezano – kjerkoli in kadarkoli.
Odprta in povezljiva platforma
bizBox zagotavlja odprt dostop do EDI storitev in hranjenja eDokumentov.
Poleg tega omogoča upravljanje storitev, nadzor, sledljivost ter sodelovanje s partnerji za celovito digitalizacijo poslovanja.
- Programska povezljivost – API vmesniki, spletne storitve, protokoli in omrežje.
- Povezljiv ekosistem – enotna povezava aplikacij in platform med bizBox partnerji.
- Spletni in programski vmesniki – neodvisni in prilagodljivi za različne ponudnike.
Fleksibilna povezljivost brez omejitev.
Varno EDI omrežje za izmenjavo e-dokumentov
bizBox EDI omogoča varno in verodostojno izmenjavo poslovnih dokumentov, kar zagotavlja nemoteno izvajanje nakupno prodajni procesov med podjetji. Kot osnovna sporočilna infrastruktura poskrbi za zanesljivo dostavo e-dokumentov do prejemnika, ne glede na omrežje ali standard.
- Varno EDI omrežje – zaščitena in zakonsko skladna izmenjava podatkov.
- Neprekinjeno delovanje – stabilna infrastruktura za poslovno izmenjavo.
- Povezljivost z domačimi in tujimi omrežji – enostavna izmenjava e-dokumentov.
Poslujte digitalno, povezano in brez prekinitev.
Podpora standardom
bizBox omogoča zanesljivo in varno izmenjavo e-dokumentov ne glede na vrsto partnerja ali način povezave.
- Podpora različnim načinom izmenjave – vaše poslovanje lahko nemoteno deluje prek AS2, AS4, WS, SFTP, OFTP2, FTPS, MQ sporočilnih vrst in drugih tehnologij.
- Brez zapletov pri povezovanju – različni standardi in zahteve partnerjev niso več ovira – bizBox prilagodi vaš e-dokument izbranemu standardu in načinu izmenjave.
- Podpora širokemu spektru standardov – bodite pripravljeni na poslovanje doma in v tujini, saj bizBox podpira dokumente za različna področja.
Varen in certificiran sistem za hrambo e-dokumentov
eHramba omogoča zakonsko skladno in certificirano elektronsko hrambo dokumentov.
eNabiralnik – enoten repozitorij za prejete in izdane elektronske dokumente, ki v povezavi z EDI zagotavlja celovit nadzor in sledljivost poslovanja.
- Zakonsko skladna elektronska hramba – varnost in pravna veljavnost dokumentov.
- Celovit nadzor – enostaven dostop in pregled nad arhivirano dokumentacijo.
- Integracija z EDI – avtomatsko arhiviranje prejetih in izdanih eDokumentov.
Brezpapirno, varno in dostopno kadar koli.






































